WHITE&GREY&BLACK | BONPRIX

by - 21:39

Cześć! Od jakiegoś czasu, a dokładnie od miesiąca jestem zakochana w szpilkach! Kiedyś byłam totalną przeciwniczką takich butów(a dokładniej chodzenia i zdjęć w nich) - czemu? Nie wiem. Teraz widzę jak dzięki szpilkom stylizacja nadaje charakteru i wygląda bardzo kobieco!
A że jestem butoholiczką to nie może zabraknąć w mojej szafie nowych perełek.
Te cudeńka pochodzą od bonprix! Są czarne, zamszowo-skórzane, wokół kostki posiada pasek z klamerką. Buciki są bardzo wygodne! Także,szczerze je polecam.
Ale buty butami. Do tego dobrałam czarną ramoneskę i torebkę shopper.
I.. top z koronką! Must have. Nie wiem czemu dopiero teraz jestem posiadaczką tak cudnej bluzeczki! Uważam, że koronka przy dekolcie wygląda cudownie! Dzięki niej, jest w niej to "cos" :)

bluzka/blouse - bonprix
spodnie/jeans - misspap
torebka/bag - stradivarius
szpilki/heels - bonprix
















You May Also Like

57 komentarze

  1. Przepiękne są te szpileczki
    Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buty ♥ wyglądasz świetnie:)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  4. White outfit + black high heels ... a top combo! Superb ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/07/06/summer-queens/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia ale ja jednak zostaje przy płaskich podeszwach ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał świetne te buty! Wyglądasz bardzo zjawiskowo!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wystarczy-ze-w-cos-mocno-wierzysz-moja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oszalałam na punkcie tych szpilek!! pięknie wyglądasz :) u nas na blogu jest rozdanie, można zgarnąc kilka fajnych gadżetów, koniecznie weź udział :) www.pinkypromisegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobnie ze szpilkami, pięknie wyglądasz, ten top jest cudny!:)
    p.s. poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz :) top jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szpilki. Cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super kobieco w tej stylizacji. Bluzeczka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Muszę kupić sobie takie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw stworzyłaś :) Niby codzienny, ale szpilki dodały pikanterii, super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, zgrabnie, kobieco! Top śliczny, szpilki też:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja bardzo mi się podoba! Świetna kurteczka i szpilki *.* Jednym słowem nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no. Jest naprawdę fajnie. Buty bardzo mi się podobają, a bluzeczka jest urocza. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Buty nie w moim stylu, ale fajnie wyglądają w połączeniu z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, your blog is amazing! I love it! <3
    Would you like to follow each other?
    If yes, please follow me on the my blog. ^_^

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buty i super top :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! I buty cudo ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz 😍
    Stylizacja jest super☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna stylizacja :) Ostatnio kupiłam sobie białą sukienkę, czarną spódnicę, białą bluzkę :) Biel i czerń rządzą :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ;) Podoba mi się w niej każdy element i każdy sama bym założyła ;) Buty cudo <3 Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie, tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie leżą na Tobie te białe spodnie :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ta stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ta stylizacja :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacja! Uwielbiam białe spodnie!
    Obserwuję i zapraszam również do siebie :)
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja, a te buty cudo!! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne buty <3 http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja :d
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowna stylizacja http://alcohales.blogspot.com/ zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  34. This is nice!!!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. przepięknie Ci w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja :) Uwielbiam połączenie bieli i czerni ;) Te buty są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluzeczka jest prześliczna, ale równie mocno zachwyciły nas buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. delikatnie , ale dzięki czarnym elementom jest też pazur. Bardzo podobasz mi się w takim wydaniu. Cudowna kurteczka
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów
    buziaki
    Karo

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz ;) piękne buty ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  40. żeby nosić białe... od stóp do głów, trzeba mieć idealną figurę
    masz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podobają mi się te szpilki, dodają klasy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygladasz niesamowicie
    Świetne buty na obcasach
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie wyglądasz, zazdroszczę figury! :)
    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny zestaw ;) wyglądasz obłędnie! kobieco, elegancko... super!

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo mi się podoba ta Twoja propozycja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  46. piękne klasyczne szpilki, takich nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Always a fan of the jeans and heels look! :)

    Love the leather jacket too! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje :')
Zostaw po sobie ślad a na pewno Cie odwiedze