niedziela, 4 listopada 2018

KHAKI SHIRT DRESS || NAKD.COM ♥

KHAKI SHIRT DRESS || NAKD.COM ♥
Hej, hej po tak długiej (norma) nieobecności. Ciężko mi wszystko pogodzić, dlatego taki efekt że jest mnie tu bardzo mało,rzadko kiedy mam czas w ogóle tu zajrzeć :( Porównując poprzedni rok z tym to istna masakra i wstyd.. Niestety nie da się pogodzić z obecną porą, gdzie po 16 robi się już ciemno a ja o 17 dopiero wychodzę z pracy.. Life is brutal. Na szczęście są te dwa dni wolnego gdzie mogę choć trochę przeznaczyć na to co lubie! :) 
Chciałam wprowadzić tutaj małe zmiany.. Pierwsza oczywiście już została wprowadzona jakiś czas temu, haha to jest właśnie to co opisuje wyżej, a druga.. zmiana kolorystyki :) 











sukienka/dress - nakd.com || kozaki/boots - royalfashion || futerko/furs - nn 


sobota, 6 października 2018

BLACK & WHITE PEARLS || nakd.com jacket ♥

BLACK & WHITE PEARLS || nakd.com jacket ♥
Hej! Hej! W tą słoneczną, ciepłą i piękną październikową sobotę! Kto by pomyślał, że zawitają do nas takie ciepłe dni? :) Bo ja po dniu w którym właśnie robiłam te zdjęcia - zapomniałam o jakim kolwiek cieple które u nas było i przypomniałam sobie mroźną, srogą  zimę - powaga haha :D 
Było tak zimno, że nie wahałam się wyjąć tego grubego kożucha i wyjść w nim! ♥ Już wiem, że będzie idealny na takiego pogody :) 
















kozuszek/jacket  - NAKD.COM || spodnie/jeans - nn || sweterek/sweater - sh  
 || pasek/belt - bonprix.pl



dodatkowo! mam dla Was rabat na nakd.com ♥ 
na kod "dosienka20" macie aż -20% zniżki! : *

środa, 29 sierpnia 2018

WHITE & BLACK, SPORTY OOTD

WHITE & BLACK, SPORTY OOTD
I dzisiaj totalnie inny styl niż z poprzedniego wpisu. Jestem ciekawa co wy najczęściej ubieracie i w czym najwygodniej Wam się chodzi? U mnie.. to bywa różnie, jak to z kobietą haha :) Raz uwielbiam ubrać się mega kobieco a raz totalnie na sportowo! To chyba też zależy od mojego nastroju i dnia. 

Nawiązując do wpisu dzisiaj foty na sportowo! Takie zwykłe zestaw lubię najbardziej! Prooosty, zwykły, biały t-shirt i czarna kurtka ramoneska:)  Co do butów.. To był mój chyba najszybszy zakup ever, zobaczyłam buty u jednej z dziewczyn na instagramie i totalnie mnie urzekły! A fart był taki że to była ostatnia sztuka i to jeszcze mój rozmiar!!! haha :D











kurtka/jacket - zara || bluzka/t-shirt - sh || sponie/jeans - nn | buty/shoes - deezee.pl

piątek, 24 sierpnia 2018

WHITE DRESS || COME BACK

WHITE DRESS || COME BACK

Hej! hej! jak dziwnie wrócić tutaj i pisać po tak dlugiej nieobecności. Oczywiście nieobecność była tylko i wyłacznie dzięki a raczej przeze mnie bo zgubiłam od swojego aparatu ładowarkę. Nałożyły się też na to jeszcze inne rzeczy, ale już nie ważne! :) Fajnie wrócić i coś tutaj troszkę 'nasmarować' dla Was. A jeszcze bardziej się ciesze z tego faktu, że mam w końcu sprzęt i mogę przerabiać zdjęcia! Chyba to mnie najbardziej uszczęśliwia haha


Co do stylizacji - oczywiście po przerwie musi być dobre "pierwsze wrażnie" , dlatego tak a nie inaczej padło na stylizacje z sukienką i mega pięknymi szpileczkami! Szpileczki są ekstra, lecz trzeba do nich dużo cierpliwości jeśli chodzi o zakładanie, z sukienką również :D

ale nic, kończe! zostawiam Was z fotkami..














sukienka/dress - klik || szpilki/heels - born2be.pl
Za każdy komentarz serdecznie dziękuje :')
Zostaw po sobie ślad a na pewno Cie odwiedze
Copyright © 2016 Sensiblees ❤ , Blogger