SET WITH LOVELOWHOLESALE

by - 16:20

Zestaw, lekki, dziewczęcy. Podoba mi się taka wersja,lecz niestety muszę zrobić coś ze spodniami które okazały się ciut na mnie za duże. Zdarzyło się komuś tak? dół w porządku a w biodrach już jest mega duże? Dajcie koniecznie znać w komentarzu czy któraś z Was próbowała je poprawiać, zmniejszać. Jednaaakże bluzka jest hitem! Podoba mi się strasznie. Do tego dołączyłam czarną torebkę, skórzaną kurtkę i buty. :) kluczowym elementem jest dla mnie naszyjnik, gdyby nie on, byłoby troszkę 'nudno' .

 bluzka/blouse- klik
spodnie/jeans- klik
buty/shoes- nn
kurtka/jacket - zara















You May Also Like

52 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja :).
    Lekka i bardzo wiosenna.
    www.fashionbyfeather.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%:) Bluzki Hiszpanki są przepiękne! Idealne na lato, pięknie podkreślają ramiona i opaleniznę (szczególnie te w kolorze białym). Już nie mogę się doczekać, aż będę mogła założyć swoj hiszpankę na jakiejś pięknej plaży:) Spodnie ciekawe, ale jednak wolę takie, gdzie te dziury są troche niżej:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Co do spodni - tez takie wole, jednak na stronie wyglądają całkiem inaczej niż na żywo. Ale nie narzekam co do wyglądu :D

      Usuń
  2. Bluzka jest świetna! Niby taka klasyczna stylizacja, ale bluzka dodaje smaczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten outfit, jest zdecydowanie w moim stylu! Wow, ta bluzeczka jest zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna bluzeczka :*
    śliczny, dziewczęcy outfit :*
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz, super bluzeczka i kurtka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie za rychło na takie gołe ramiona? Żebyś się nie przeziębiła ;) u nas rano były tylko 2 stopnie.

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee :) u mnie pogoda jest piękna a w kurtce się grzałam :D

      Usuń
  7. bardzo ładna stylizacja;) lubię takie bluzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabulous outfit, amazing combo too, I love it. Thank you for sharing, you look stunning!!!

    xxx

    www.bridesonamission.com

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę świetnie wyglądasz w tej stylizacji! :* :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość wygląda bardzo fajnie :) Bluzka strasznie mi się podoba, sama jednak takich nie noszę, bo źle bym się czuła bez stanika :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Spodnie są super! :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka faktycznie świetna jest. ;) rękawy ma niesamowite i sama jestem ich wielbicielką, chociaż noszę stosunkowo rzadko. ;) a co do spodni to nie pomogę, bo zawsze kupuję tylko te, które przymierzę sama. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie i dziewczęco :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz dżinsy luźniejsze w biodrach są bardzo modne, gdybyś nie napisała, to każdy by myślał, że tak ma być :)
    Możesz spróbować oddać je do krawcowej i zrobić im zaszewki, powinny wtedy pójść w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjna jest ta bluzeczka, bardzo ładnie jest Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne sukienki,kocham takie bluzeczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *spodenki (autokorekta płata mi psikusy)

      Usuń
  18. bardzo mi się podoba L) cudownie wyglądasz w tej zwiewnej bluzce :)
    a jeśli chodzi o zwężanie spodni- u mnie jest to przykry standard. Praktycznie wszystkie, które kupuję tego wymagają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny strój :) Piękna bluzka!
    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie widać na zdjęciach, że spodnie na górze są ciut za duże. Niestety mam bardzo podobny problem... Wybierając rozmiar S całe prezentują się bardzo ładnie tylko problem mam z biodrami bo są trochę w tym miejscu za małe natomiast M są stanowczo za duże i robi się z nich taka " torba" natomiast na biodrach są idealne. Myślę, że krawcowa powinna coś z tym zrobić. :) Bo spodnie rzeczywiście są ładne i na pewno fachowiec coś z nimi pokombinuje. :) Natomiast co do stylizacji, wyglądasz przepięknie ! :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie

    http://iamemilia.blog.pl/kiedys-tam-gdynia/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie zrobiona sesja zdjęciowa, fajnie połączone z spodniami i z tą bluzką.

    OdpowiedzUsuń
  23. Outfit idealny ! Taki wiosenny <3 I z tej okazji chciałam Ci też polecić odwiedzenie profilu Birthday Box https://www.instagram.com/bdaybox.co/ Myślę, że coś byś tam znalazła dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne na tyłku a za duże w tali to mój odwieczny problem. Figura klepsydry jest chyba dosyć popularna teraz, ale dla mnie to same minusy. :P

    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  25. super bluzka *.* od razu czuć wiosnę ;)
    stworzyłaś super zestaw :)
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny zestaw- już na FB podziwialam :)O
    bluzka jest piękna- subtelna i delikatna ajććć lato nadchodź ! :D
    i portaski super- uwielbiam takie podarciuchy :)
    moze po prostu zanieś do krawcowej i niech Ci zwęzi w biodrach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz. Bluzka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, jasny jeans idealnie pasuje do tej hiszpanki *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz rację- bluzka jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownaaaaa <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ślicznie wyglądasz! :) Bluzka robi wrażenie! <3

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. perfect!

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz racje bluzka jest genialna! Pierwsze zdjęcie mnie urzekło, delikatnie i kobieco :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna bluzka ;) Od jakiegoś czasu już się nad nią zastanawiam. No i chyba się w końcu skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna bluzeczka i świetnie się prezentuje z ramoneską :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz,piękna bluzeczka <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluzeczka jest piękna, falbanki to coś co ostatnio nas zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Spróbuj je zwęzić, myslę, że nie byłby to problem :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko z nimi jest ok! Zostały zwezone :)

      Usuń
  39. Ja mam spodnie też zamawiane prze internet i powiem Ci że w udach są dużo za duże;/ I nic raczej z tym nie zrobię:(
    A zestaw piękny, taki wiosenny już:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuje :')
Zostaw po sobie ślad a na pewno Cie odwiedze